torsdag den 26. april 2018

Min fantasi familie


Jubiiiiiiiiii endelig tog jeg springet og tog mod til mig og nu er de lige kommet fra trykkeriet.
I 2009 nussede jeg små malerier og det blev til en hel ny familie, 18 styk ialt, som jeg blev meget forelsket i lige med det samme, men det var mine omgivelser bestemt ikke - ikke ret mange synes de var lige så fede som jeg gjorde.

Årerne er gået, men lige siden de blev malet har malerierne rumsteret i mit hovedet og de har ovenikøbet overlevet en brand (da min lejlighed brændte næsten ned den 21 maj 2015 og ja det er lige om lidt 3 år siden).

Drømmen om at lave de skønne portrætter til postkort, er nu blevet en realitet og jeg er vild stolt af dem - men hvad synes I?
Skriv gerne i kommentar feltet under opslaget her :-)

Jeg har i første omgang kun fået trykt 5 portrætter i et meget lille oplag, resten kommer til senere hvis det er noget I synes om. Kortene kan bruges som fødselsdagskort, lejlighedskort, de skønne humørkort kan bruges til lige hvad du har lyst til - de kan også sættes i en ramme og hænges op på vægen, eller gives væk son en gave.

Kortene måler 14 x 14 cm og koster 10 kr. pr. styk.


Maren

Ulla

Ole

Mona

Brian


Rigtig god bededags ferie til jer allesammen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusinde tak, fordi du bruger din tid til at skrive til mig, det varme mit hjerte. - Jeg vil altid skrive tilbage igen.

Det har jeg valgt at skrive om