lørdag den 7. april 2018

Små søde kort med bevægelige øjne


Fem små nye kort på 9,5 x 11 cm.

Kortene er mit eget design, de er trykt på en lækker og kraftig karton med struktur som akvarelpapir. Deleveres enkeltvis uden kuvert men i cellofanpose.
De koster kun 8 kr. pr. styk - plus forsendelse.

Jo flere du køber jo billigere er forsendelsen :-)

Kort 1: tillykke fugl

Kort 2: Sommerfugl 

Kort 3: Fugle

Kort 4: Tak for kaffe

Kort 5: Hummel bi


Her ses at kortene er dobbelte.
Så selvom kortet er lille, kan der sagtens skrives meget, hvis det er det man vil

Får du nu lyst til at bestille nogen af disse kort, er du meget velkommen til at skrive i kommentar feltet herunder - eller også sende en e-mail til mig jettebirke@gmail.com

Rigtig god weekend




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusinde tak, fordi du bruger din tid til at skrive til mig, det varme mit hjerte. - Jeg vil altid skrive tilbage igen.

Det har jeg valgt at skrive om