lørdag den 5. maj 2018

Små trekantede hvedekerne poser, balanceposer, varmepuder - kært barn har mange navne


Balance poserne som jeg også kalder dem, er et stort hit hos børnene. Mine børnebørn bruger dem til at lege med, de balancerer med dem på hovedet og laver små konkurrencen om hvem der kan gå med dem på hovedet i længst tid inden posen falder på gulvet.

De kaster også med poserne til hinanden og bruger dem som små bolde, eller de kaster poserne hen af trægulvet og ser hvor langt de kan glide.

Drengene kører med dem på deres traktor og lastbiler, de leger det er sand eller kornsække. - muligheder er mange og de har meget glæde af de små trekantede hvedekerne poser.

Jeg bruger selv poserne når jeg syr, jeg lægger dem ovenpå mønsteret, der hvor jeg ville sætte en nål i når jeg skal klippe i stoffet og sy en ny kjole til mig selv, så er jeg fri for at stikke nåle i både mønster og stof.
De små trekantede hvedekerne poser holder super godt på mønsteret, så du kan bare klippe.

Hvedekerne trekanterne kan også lægges i fryseren, så har I altid en kølig ting, hvis barnet laver en forstuvning eller har brændt sig.
Læg også poserne i mikro ovnen og varm dem i få sekunder. Hvis barnet har lidt ondt i maven (eller hvor det måtte have ondt), så kan varmen berolige barnet og det falde til ro, men hvedekerne posen må IKKE være så varm at det kan brænde barnet, prøv dig frem hvor mange sekunder det skal varmes.

Poserne vejer lige godt 100 gram stykket - de måler 10 x 10 x 10 cm.
De koster 25 kr. stykket eller 3 styk for 60 kr.


Neutrale farver

Drenge farver

Pige farver

Jeg har delt poserne op i farver, men du kan blande og købe lige de farver du har lyst til.

Kærlig hilsen
Tryllestøv





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusinde tak, fordi du bruger din tid til at skrive til mig, det varme mit hjerte. - Jeg vil altid skrive tilbage igen.

Det har jeg valgt at skrive om