lørdag den 7. september 2019

Humørkort med '' Fabeldyr''



Fabeldyr er mange ting, her er min version.


Skønne kort til enhver lejlighed.
Her kan du altid finde et kort som passer til netop det, du lige skal bruge - hvad enten det er fødselsdage eller bryllup.

Størrelsen er 10 x 15 cm. de er alle trykt på kraftig karton af god kvalitet på det lokale trykkeri.
kortene er dobbelte, så der kan skriver meget, hvis det er det man gerne vil - men der kan også få ord, det bestemmer du.




Sommerfuglen


Hanen


Koen


Tyren


Kys mig


Elefanten


Fisken


Fantasi dyret


Tusindben


Frøen





Papegøjen


Send mig en mail jettebirke@gmail.com - eller skriv her i kommentarfeltet, hvis du har brug for lidt kort.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusinde tak, fordi du bruger din tid til at skrive til mig, det varme mit hjerte. - Jeg vil altid skrive tilbage igen.

Det har jeg valgt at skrive om